Dansk Breton Klubs generalforsamling afholdes fredag den 30. marts 2018 kl. 20.00 på Korning Kro, Korningsvej 143, 8700 Horsens.

Dagsorden i henhold til klubbens vedtægter:

2. Bestyrelsens beretning
3. Udvalgenes beretning (foreslås at være en del af bestyrelsens beretning)
4. Forelæggelse af reviderede regnskaber til godkendelse og meddelelse af ansvarsfrihed
5. Behandling af indkomne forslag
6. Valg

6.1 Valg af formand
Formand Søren Stenhøj er på valg
6.2 Valg af 2 bestyrelsesmedlemmer
Anni Hansen modtager genvalg
6.3 Valg af 2 suppleanter
6.4 Valg af 1 revisor og 1 revisorsuppleant
(Årets unge hund 2017 og Årets Hund 2017)

Husk, at forslag til kandidater til bestyrelsen samt forslag i øvrigt skal være formanden i hænde senest den 15. februar 2018.

Årets hunde 2017

Indstilling til årets hunde kan inden generalforsamlingen den 30. marts 2018 Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den..
Kriterier for opnåelse af point kan findes på DBK´s hjemmeside under Resultater/Pokaler og derefter Årets unge hund eller Gætte mindepokal.

Ny redaktør af Jagthunden efterlyses stadig

Formand Søren Stenhøj er fortsat lokalredaktør, men det kan gøres bedre. Vil du være bindeled mellem klubben og Jagthunden? Søren kan kontaktes via Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.  og/eller 2025 7430. Både med hensyn til stof og hvis man har mod på at være klubredaktør.

Kalender - Aktiviteter

Gå til toppen